התעוררתי בשישי בבוקר כאשר השמש זרחה – 19.11.2021.

נפתח ב: 19/11/2021

לאחר לילה סוער וגשום, התעוררתי ביום שישי בבוקר, כאשר השמש זרחה, ויצאתי לאימון בוקר, לדווש לאורך טיילת החוף. כאשר הגעתי לנמל תל אביב, החל לרדת טיפות גשם, כאשר השמש זרחה. בדרך חזרה מהפך במזג האוויר והחל לרדת גשם זלעפות ברך חזרה הביתה לצפון תל אביב, רמת השרון. אחר מערכת חורפית של 24 שעות, לקראת השעה 13:00 סערת הגשמים הופסקה, ומזג האוויר התייצב. הטמפרטורות צפויות להיות נמוכות לעונה. סיפור רכיבת הבוקר: השכם בבוקר יצאתי לדווש בין השבילים, ושוב הדרך מרמה, זה עוד פיתול ועלייה, וכבר נדמה שזה לנצח יימשך, וחום השמש שמכה על השפתיים הסדוקות איש לא יודע כבר לאן כל זה הולך וכבר ראיתי את טיילת החוף, ושוב הכל סביב שומם ומייאש, ובכוחותיי האחרונים מביט אני, אל המרומים, ומבפנים נושא תפילה ומבקש, רד אלי, בוא פזר עלי טיפות גדולות של נחמה, רד אלי, תרחם עלי, הגיע זמן לשבור צמא. אל האדמה, אל הנשמה, גשם שיבוא לנשימה, והלילות עוד אפלים, ריקים מכוכבים נופלים, ורק הרוח מנשב, יבש מטל, גם הימים כל כך דומים עד שנדמה לי לפעמים אנחנו צועדים במעגל. ורק הלב היטב זוכר אוויר מתוק ומשכר, וקול נשכח שעוד לוחש ממרחקים, אז בכוחות האחרונים אני מביט אל המרומים, רוצה לראות את השמיים נפתחים. בנימה אופטימית זו חזרתי הבית, מרכיבה מאתגרת, נהניתי ממזג האוויר הקריר, של שעות הבוקר. • זמן דווש: (4:13) ארבע שעות, ושלוש-עשרה דקות. • תוספת של עוד כמה ק"מ לרפרטואר 51:01 קילומטרים. • קלוריות: 1017 KCAL קלוריות. • עלייה: טיפוס מצטברת 200 מטר. • ירידה: ירידה מצטברת 240 מטר. מאחל לכולכם סוף שבוע מהנה, נתראה בשבילים. פיירו קישור מצורף לגלריה: