מבוא: חלפה על רובנו שנה קשה 7.12.2021.

פרטים

נפתח ב: 07/12/2021
סוג: טיול בארץ
 88 תמונות
 1 תגובות
 335 צפיות

נפתח ע"י

קבוצה

מסלול

לא נבחר מסלול
בנימה אופטימית זו חזרתי הבית, מרכיבה מאתגרת, נהניתי ממזג האוויר הקריר, של שעות הבוקר. • זמן דווש: (5:35) חמש שעות, שלושים וחמש דקות. • תוספת של עוד כמה ק"מ לרפרטואר 64:04 קילומטרים. • קלוריות: 1420 KCAL קלוריות. • עלייה: טיפוס מצטברת 275 מטר. • ירידה: ירידה מצטברת 345 מטר. מאחל לכולכם המשך שבוע מהנה, נתראי בשבילים. פיירו קישור מצורף לגלריה:

שאלות ותגובות

נכתב ב - 07/12/2021 15:55:19

מבוא: חלפה על רובנו שנה קשה 7.12.2021.

שנת2021 הייתה שונה מכל המוכר לנו. משבר הקורונה העולמי שינה את אורחות החיים מקצה לקצה וחייב להסתגל למציאות של ריחוק חברתי, עתית מסיכות וערבות הדדית, רובנו התמודדנו עם מצבים של משבר, אובדן, ושכול. תגובה למצבים אלו וההתמודדות עמם שונות מאדם לאדם וקשורות למאפייני אישיותו ולסביבת התפתחותו.

מאמר שכתבתי פותח צוהר מרתק על האופן שבו משפחות וארגונים מתמודדים עם כאב מתארגנים מחדש להכיל אותו או לשהות בו כדי לצאת ממנו מחוזקים.

סיפור רכיבת הבוקר:

אפקט הקורונה: העולם חזר לדווש, ישראל הרחק מאחור.

בזמן שממשלות ברחבי העולם קוראות לאזרחיהן להגביר בימי הקורונה את השימוש באופניים כתחליף לתחבורה הציבורית ומעבירות תקציבים מיוחדים לסלילת שבילי אופניים, בישראל מעדיפים לחלק לרוכבים דוחות. התוצאה: צפיפות בכבישים ובאוטובוסים.

הפחד להידבק בנגיף יצר מחסור עולמי באופניים, חנויות אופניים מדווחות על זינוק בביקושם אחרי שהכלי הדו-גלגלי הפך לאופציית התעבורה המועדפת בגלל החשש מהצפיפות בתחבורה הציבורית. המפעלים נאלצים לרווח בין עובדים ולא עומדים בקצב.

הם הפכו לאמצעי התחבורה ולבילוי המועדף על מיליוני בני אדם בעידן הקורונה, אבל מהפכת הדוושה נעצרה בחריקת בלמים בגלל מחסור עולמי באופניים.

זוגות אופניים אוזלים מחנויות רבות ברחבי העולם ורק מותגי היוקרה נשארים במלאי, בעוד לקוחות מתוסכלים נאלצים להמתין חודשים. יצרני אופניים במערב כמו גם בסין ובטאיוואן, שתי היצרניות הגדולות באסיה, מתאמצים לעמוד בביקושם הגואים. "זה הגיע למצב שבו בשווקים רבים ההיצע לא עומד בביקוש", אומר ג'יי טאונלי, בכיר בתעשייה ויועץ בחברת Human Powered Solutions.

רוכשים פוטנציאליים תוהים מדוע היצרנים לא מסוגלים פשוט להגדיל את הייצור. אחת הסיבות לירידה בתפוקה היא הריחוק החברתי שמחייב ריווח בין עובדים, והיעדרם של אנשי צוות בגלל מחלה או בידוד. ברומפטון ביצעה כמה שינויים בפריסת העובדים במפעל שלה בלונדון כדי לשמור על בטיחותם, אומר באטלר־אדמס, אבל רק כעת הם מתקרבים להיקף הייצור של ימי טרום קורונה, 1,500 זוגות בשבוע.

סיבה נוספת היא שסין וטאיוואן היו הראשונות להיסגר, מה שגרם לקטיעת שרשראות אספקה ולסגירת מפעלים ונמלים. ז'ק זנג, מנכ"ל חברת סוז'ו דינאוולט לטכנולוגיית תעבורה חכמה שבסיסה בסין, המייצרת את מותג האופניים דיינה (Dyna) בייק, אומר כי היקף המכירות עלה פי שניים או שלושה בהשוואה לשנה שעברה. "הרבה מאוד קונים פרטיים ביקשו ארבעה או חמישה זוגות. אנשי המכירות שלנו היו מאוד עמוסים". הפרעות בהובלת מטענים בגלל הנגיף לא אפשרו לנצל את הזינוק בביקושם, ציין. הזמנה אחת הוסטה מספרד לברזיל, ואז הוחזרה למפעל בגלל שינויים בתקנות היבוא שנגרמו בצל המגפה.

הוספת תגובה

להוספת הודעה הנך חייב להיות מחובר לאתר