BEGIN:VCALENDAR PRODID:-//Microsoft Corporation//Outlook 11.0 MIMEDIR//EN VERSION:1.0 BEGIN:VEVENT DTSTART:20160701T051500Z DTEND:20160701T120000Z LOCATION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:תחנת רכבת בית שמש DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:ברכבת לירושלים ובחזרה באופניים הרכיבה לא קלהלתשומת ליבכם שינוי בתחנת הירידה בירושלים אנחנו נרד מהרכבת בגן החיות התנכי ומי שבא בלי הרכבת שיפגוש אותנו שם  חשוב לצין שחובה להגע בזמן הרכבת לא ממתינה ולא תמתין בכל זאת ננצל את הרכבת המיוחדת שהעמידה רכבת ישראל לשרות הרוכבים. הרכבת התחיבה להעלות את כל הרוכבים :) המסלול: עולים על הרכבת מת"א לירושלים, או מבית שמש לירושלים (רכבת יוצאת בשעה...) מתארגנים בתחנת הרכבת מלחה בירושלים. (לבדוק שעת הגעת הרכבת להוסיף 10 דקות לפריקת אופנים והסדרת הציוד - ויציאה לרכיבה) עוברים בגן החיות התנכ"י (תרועה לפילים). עין לבן (נמצא בשיפוצים ותחזוקה) לאורך מסלול הרכבת  בנחל רפאים ממשיכים לתצפית על הכפר בתי"ר והטרסות העתיקות עולים לחרבת סעדים גולשים בדהירה לגשר קובי מדוושים בנחת לאורך נחל רפאים עד צומת רפאים-שורק. נכסנים לשורק ורובים אותו לאורך הזרימה עד חצבת בית שמש ומפעל המלט. עוברים את הישוב הרטוב ונכסנים לבית שמש. רכבת הביתה. מסלול קל ונוח, מזג אויר חזוי - נעים ובכיף.   אופציית חילופין: אחרי תצפית בתי"ר עולים לכיוון חרבת סעדים, אבל לא מגיעים אליה כי בסוף העליה שוברים שמאלה לירידה חדה (לא קלה אבל סבירה ברובה, את קטעי הדרדרת אפשר לעבור ברגל) ואז נכנסים ישר לבוסתנים ולמטעים של עמק רפאים - שמעובדים ע"י הפלסתינאים מבתי"ר באישור ישראלי - ורוכבים לאורך הנחל  עד גשר קובי ומשם ממשיכים רגיל לשורק. סה"כ מסלול כ-3 שעות רכיבה נוחה מוזמנים, יתכנו שינויים על פי המצטרפים :)גלריה לצפיה  SUMMARY;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Groopy bicycle ride - ברכבת לירושלים ובחזרה באופניים ננצל את הרכבת המיוחדת מירושלים לבית שמש PRIORITY:1 END:VEVENT END:VCALENDAR