בין עין זיתים לקדיתא

מתאים לליל ירח: לא

נפתח על ידי

נקודת יציאה והסבר הגעה

נוסעים על כביש 89 מכיוון מירון לכיוון צפת עד שמגיעים לחניון נחל עמוד, שם אפשר להשאיר את הרכב.

מקום מומלץ לחניית רכבים

חניון נחל עמוד

עונות השנה המומלצות למסלול זה

כל השנה

טיפים למסלול

יש להצטייד במספיק מים, אין נקודות מילוי לאורך המסלול ויש עליות לא פשוטות.

תאור המסלול

משאירים את הרכב בחניון נחל עמוד, ניתן להבחין שם בשלטים שמכוונים לישוב קדיתא. מתחילים לרכוב צפונה לחניון עד שרואים פניה ימינה בדרך אפר משולבת עם חצץ, ממשיכים ישר עד שמגיעים לצומת דרכים לוקחים שמאלה לכיוון עליה רצינית ביותר, למאומנים שביננו אפשרי לעלות אותה ברכיבה אבל מי שקשה לו שיעלה אותה רגלית עם האופניים לצידו. בסוף העליה לוקחים שמאלה בדרך מדהימה עם נוף עוצר נשימה להר מירון עד שמגיעים לעוד צומת דרכים שם יהיה שילוט למסלול רכיבה על אופניים ממשיכים ישר עד שמגיעים לעוד צומת עם פניה למטה לכיוון כביש ולמעלה לכיוון שטח, כאן זאת בחירה שלכם אם תקחו את הכביש אתם תרדו בירידה מדהימה ואקסטרימית במהירות אדירה עד החניון ההתחלתי או שאם תקחו את הדרך של השטח תעלו עוד עליה רגועה ואז ירידות מטורפות בשטח עד שמגיעים לחניון. מסלול מדהים ומומלץ, לא ארוך אבל בהחלט מספק כמה רגעים מספקים ביותר.