נחל כזיב מורחב

נקודת המפגש

תחנת דלק דור בכנסיה לגשר הזיו

הסבר הגעה

נוסעים צפונה על כביש 4- עד פניה ימינה לדור אלון בכניסה לגשר הזיו בבקשה להגיע בזמן יוצאים לרכיבה מוקדם ב6:30.

מה להביא

כל מה שצריך לרכיבה בשטח של בערך 3-4 שעות (חשוב לרכוב עם קסדה ) חשוב : זה טיול לא תחרות הקצב הינו קצב טיול מי שרוצה לטוס או לאכוף עושה זאת על אחריותו

הוסף רכיבה ליומן אישי

תאור הרכיבה

התכנון להתחיל בגשר הזיו דרך מטעי הבננות עד צומת מנות
שם נטפס על הכביש למנות עלית כביש מול השמש העולה מולנו עד הפניה ימינה לדרך נוף מנות.

חולפים את מצפה הילה וממשיכים לכיוון הכפר מעיליא רוכבים על הדרך ישר בתוך הכפר עד ליציאה הראשית שלו. ביציאה לכביש 89 פונים שמאלה לכיוון מעלות ולאחר 500 מטר פונים שוב שמאלה בדרך צדדית הפונה לכיוון מעלות ( מזרחה ) במקביל לכביש 89.
מכאן מתחילה ירידה תלולה בכביש שהיא כולה כיף ומהירות ( לבדוק בלמים לפני !!! )עד לעין זיו תחילת המסלול בנחל כזיב.
עוקפים את תחנת השאיבה מימין ומתחילים נרכב בנחל. המסלול מוצל ירוק ויפה מאד, וכמעט בכל העונה יש מים זורמים בנחל
ממשיכים לאורך הנחל עד לתחנת השאיבה בעין חרדלית ומשם נעבואר את הכביש בחזרה לכיוון גשר הזיו .

נקודות תצפית ומנוחה:
המסלול מדהים!
ירוק כל השנה, בעונת האביב ותחילת הקיץ יש מים בשפע, חוצים את הנחל מספר פעמים במים.
הנוף מדהים במיוחד לאורכו של הנחל

אפשר לראות פה קישור לגלריה מ2007 - אני עם מספר חברים שם

והנה עוד גלריה

נ.ב.
הטיול פתוח לעוד רוכבים

אינני מדריך אופניים מוסמך, אינני חובש ואין לראות בהודעה זו המלצה כל שהיא לחבור אלי לרכיבה, וכל המשתתף/ת עושה זאת על אחריותו/ה הבלעדית כלפיו/ה וכלפי רכושו.
אינני גובה תמורה כספית או חומרית כלשהיא עבור הצטרפותך לרכיבה זו, ואי לכך אינני נושא באחריות אישית כלפי כל מי שמצטרף למעט על עצמי בלבד.
בהרשמך לרכיבה הנך מצהיר בזאת: כי קראת את הרישא של פיסקה זו וכי הנך מסכים לתוכנה. כמו כן את/ה מסיר ממני כל אחריות לגופך ורכושך, ומכל תביעה משפטית כלפי.