רוכבים עם הרכבת

תוצאות 1-10 מתוך 35

26/08/2017
סוג: טיול בארץ
שני,אני גולש עם הנכדים(גלים,הם גולשים,אני מצלם,לוקח ומביא). שמעון מטיל עם תל אביבי בין רמלה ליבנה,ממש נחמד לי. שלישי רביעי ראש חודש,אי אפשר מוקדם, חמישי פנוי, פותח טיול,יש לי את הקובץ מלפני שנתיים,מ...
1331
23/02/2017
סוג: טיול בארץ
או שאני השתפרתי, או שהם נחלשו, או ש...וזה אני חושב הכי נכון...שמעון פשוט התאים את הטיול לקצב שלי. שמעון , הקמב"ץ של "רוכבים עם הרכבת" , תכנן כתב וערך והוביל טיול נהדר שכמעט ופספסתי אותו,הגעתי ממש דקה...
130
886
25/02/2016
סוג: טיול בארץ
"רוכבים עם הרכבת" מלחה-בית שמש: ירדנו בתחנת רכבת -מלחה בירושלים, תחנה די חדשה שאני לא הכרתי. יצאנו לכיוון עמק רפאים שאין קשר בין מיקומו למיקום רחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים. עשרות שקדיות בפרי...
926
24/01/2016
סוג: טיול בארץ
הפעם לשם שינוי,אנו בחמישי. אני בסבידור על הרכבת לבאר שבע,יוצאת ב6:07 עוד שתי דקות בשלום,תל אביבי,שמעון וניר מצטרפים,רכבת די ריקה מקום בשפע גם לאופניים גם לנוסעים,לוד,אחרון חביב עודד.בבאר שבע מחליפים ...
894
15/01/2016
סוג: טיול בארץ
טיול לאופקים ונחל הבשור: הפעם יצאנו לתחנת אופקים שזה מקום די רחוק בדרום, אחרי נתיבות ושדרות. לרכבת זה לוקח מרחובות בערך שעה ושלושת רבעי להגיע. כבר כשהגענו לנתיבות הודיעו שרכבת משא תקועה על הפסים ועלינ...
851
31/12/2015
סוג: טיול בארץ
כתבתי כתבתי וכתבתי ולא יודע למה אבל הלך לאבוד. אז שוב אבל ממש בקצרה. שוב ברביעי עם הרכבת, והפעם לעתלית. גשם בעתלית,עד שעוטפים תיקים,מכשירי ניווט ואת עצמנו, הגשם פוסק ולא חוזר שוב. אז מזג אויר היה ...
817
31/12/2015
סוג: טיול בארץ
הפעם יצאתי עם קבוצת "רוכבים עם הרכבת" קבוצה שיוצאת לטיולים עם השירות של רכבת ישראל שמאפשר להעלות אופניים עד השעה 6:00 ולרדת בכל תחנה. היעד השתנה בגלל מזג האויר והחלטנו לנסוע לעתלית. כבר שהגענו קיבל את...
818
19/12/2015
סוג: טיול בארץ
שוב ברביעי עם הרכבת. תל אביבי יוזם ומתכנן, שמעון הקמב"צ רגע לפני שיורדים מהרכבת, לוחש לי באוזן,בטח שיש מסלול, תפתח את הטריילז ונגד כוון השעון. ושמעון באמת יודע לתפור מסלול,את השבילים היותר מיוחדים הלא...
788
12/12/2015
סוג: טיול בארץ
יצאנו עם רכבת ישראל עד תחנת שדרות, אני הצטרפתי מתחנת רחובות. יצאנו לרכיבה בערך ב 7:30 כאשר שמעון הוא המוביל. הגענו לאור-הנר (מושב) ומשם גברעם, וסינגל גברעם ביער. הסינגל חביב עם עליות וירידות, ובאמפרי...
973
03/12/2015
סוג: טיול בארץ
עודד יוזם,מתכנן ובונה מסלול,אני קצת מדייק אותו,קו המסלול ללא סטיות מהשבילים שהטריילז לא יצפצף לנו בלי הפסק. משדה בוקר אל צומת הערבה. אני פוגש את עודד ואת יובל בתחנת הדלק בכניסה למודיעין,מעמיסים על ...